torsdag 26. mai 2011

Ertesjokolade, advantageux og reFLEX

Går du deg vill i kosttilskotsjungelen??? Eg og!

Min smak er udiskutabel, dessutan er eg fitnessgudinne, og eg har ein heftig bra blogg. Derfor nyttar eg min posisjon til å slenga konstruktiv dritt om kosttilskot, nærare bestemt proteinpulver og då spesifikt desse her tre svinepelsane. Desse tre greiene her skal du styra langt unna dersom du har normale smaksløkar.


Å laga proteinpulver av erter i staden for myse er sjølvsagt bra for dei som ikkje tåler mjølkesukker. Men å tenka at sjokoladesmaken skal slå i hel ertesmaken er ikkje lika sjølvsagt. Var eg produsent ville eg smakt på produktet før eg lanserte det. Noko som openbert har vært heilt utenkeleg. Blærk!
Whey Maxx heiter den andre. Det kom i same slags påse som sekkar med hundefor ofte gjør, veide nesten fem kilo og smakar RÆVVA med søtning. Dessuten er den fransk, siden det står "advantageux" på den. Gøgg. Lika fullt har eg trøkt innpå ganske mykje dritt, den er over halvtom. Men det forblir den.



Reflex Whey hadde eg så lenge innbitt trua på at eg spiste det uten å kny. Men sidestilt med for eksempel mat er det LÅKT. Men etiketten har sånn refleksbakgrunn som skin i metalliske fargar, det er ganske stilig då.


No er desse tre gått vidare til andre ganar. Eg held meg til egg og gummibjørnar.

3 kommentarer:

  1. Da har jeg motatt pakke, og testet Reflex Whey. Foreløpig dom: lukter helt fantastisk, det lukter jo som skikkelig o'boy/nesquick. Smak: Skuffa!!! Det smaker jo ingenting? Eller, det smaker søtt. Helt drikkbart med kaffe oppi, men kjedelig. Jeg blander som regel kaffe i sjokoladeproteinet likevel, så ned går det nok.

    SvarSlett
  2. Så bra at du får bruk for det! Kanskje du kan koka ertesuppa på m-factoren? Det prøvde eg ikkje. :D

    SvarSlett
  3. Den m-factoren går i søpla. Jeg har ikke ord for hvor j**lig den greia der var. Smakte først på det uten noen smakstilsetning, og holdt på å spy. Heiv oppi kaffe og kanel, for konsistensen var jo nydelig, første slurk smakte det greit, men ved 2.slurk hadde ertesmaken fullstendig overdøvet instant espressopulver og kanel også. Det eneste jeg kan si er BLÆRGH!

    SvarSlett